حجابــــــــــــــــــــ و عفافــــــــــــــــــــــ
یادداشت هایی برای زندگی
دین و خانواده

نظر شما چیه؟!

دوستان عزیز، قصد دارم در ادامۀ مبحث حیا، به مسالۀ حجاب بپردازیم. پیش از آن به طرح یک سوال پرداختم. دوست دارم به صورت مشارکتی و گروهی پیرامون این مسالۀ مهم و حیاتی بحث کنیم. پس از شما دوستان عزیز تقاضا دارم با اعلام نظرات خود در این بخش، به پیشبرد هر چه بهتر این بحث، کمک کنید.

 

به نظر شما وظایف زن و مرد در قبال مسالۀ حجاب یکسان است؟

الف) بله.

ب) وظیفه مردان بیشتر است.

ج) وظیفه زنان بیشتر است.



نظرات شما عزیزان:

پیام
ساعت23:20---13 خرداد 1391
حجاب یه چیزه مسخره است .
یه جامع که از ریشه مشکل داره چطور میشه با یه تیکه پارچه نجات اش داد.
یه ادم گرسنه رو از راه درست سیر میکنند نه اینکه غذارو از روش قایم کنید
با قایم کردن گرسنگی این برطرف نمیشه
فقط باعث میشه فرد گرسنه ترو حریص تر شه اگه این حجاب راه چاره بود که این همه مشکل نداشتید !!


elham poor
ساعت0:34---11 خرداد 1391
be nazaram har do betor mosavi naghsh daran...be harhal hamoontor ke baraye zanha hejab matrah hast,baraye marda ham hejabi vojood dare

محمد دهقان
ساعت17:08---10 خرداد 1391
سلام
دنیای امروز به دنیای انفجار اطلاعات مشهور است . من و شما هم از افسران جنگ نرم هستیم . وبتون جالب و کاربردی بود مخصوصا پست اولی که من مطالعه کردم تحسین برانگیز بود . من همچنان بروزم .
موفق باشید


****
ساعت18:17---9 خرداد 1391
خب معلومه دیگه..خانوما

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





اسلایدر

دانلود فیلم